Keurig topic!
Air Traffic - Your Fractured Life
Gewoon een prachtig nummer dat naar mijn mening alles heeft wat een goed nummer moet hebben. Mooi hoe dat mooie rustige kwetsbare gedeelte over gaat in een rock-achtig energiek middengedeelte en met dat laatste (meezing) gedeelte nog een toetje krijgt...
>>>lyrics<<<
Damien Rice - The Blower's Daughter
Weinig woorden voor nodig, gewoon een brok in de keel, kippenvel, niets zeggen en alleen maar luisteren. Misschien wel beter als het veel bekendere 9 crimes. Ben ook erg benieuwd naar het nieuwe album waar nu aan gewerkt wordt...
>>>Lyrics<<<
Death Cab For Cutie - Transatlanticism
Net zoals bij het vorige nummer. Weinig woorden voor nodig, gewoon een brok in de keel, kippenvel, niets zeggen en alleen maar luisteren. Geweldig staaltje pure akoestische muziek...
>>>Lyrics<<<
Paolo Nutini - Caledonia
Door dat gitaarwerk is het voor mij zo'n typische zomeravond plaat. En dan gewoon even met een biertje erbij nadenken wat je doet en deed, wat er allemaal is gebeurt en waarom...
>>>Lyrics<<<
Dit was mijn bijdrage voor zo ver. Ik kan er zo nog tientallen nummers bijzetten, maar dit waren toevallig de nummers die in mij op kwamen. Zoals jullie waarschijnlijk wel doorhebben ben ik redelijk liefhebber van singer - songwriters en dan voornamelijk rustige akoestische muziek. Van allemaal die commerciƫle gedrochten die men op zenders als MTV en TMF uitzendt moet ik weinig hebben...